Öğretim Planları, Ders görevlendirmeleri, Pedagojik formasyon
ile öğretmenlik uygulama konuları, Topluma Hizmet Uygulamaları dersi projeleri,
Burs ve krediler, Katkı payı/öğrenim ücreti ve harçlar ile ilgili ile ilgili iş
ve işlemler,
Akademik takvim ve Başkanlığımız çalışma takvimi (yıllık iş
planı), Üniversitemiz Yönetmelikleri, Yönergeleri ve Uygulama Esasları ile
ilgili iş ve işlemler,
Eğitim Öğretim Komisyonu, Özel öğrenci, Çift ana dal / Yan
dal programları, Sınavlar ile ilgili iş ve işlemler, Öğrenci izni/Teknik gezi
izni, Staj ve İş Başında Eğitim Uygulaması/İş Yerinde Eğitim Dersi proje
yazışmaları
Yabancı uyruklu öğrenciler ile ilgili iş ve işlemler, Eğitim-Öğretim
ile ilgili yeni kayıt, ek yerleştirme, DGS kayıtları, lisans tamamlama
(Mühendislik-Sağlık-İlahiyat) kayıtları ders kaydı, kayıt yenileme, kayıt
dondurma vb. Konularla ilgili
duyuruların hazırlanması, web sayfasında yayımlanması ve yazışma iş ve
işlemleri yapılmaktadır.
Birimlerden gelen anket yazıları, Tez işlemleri, Pasaport, Ek
Sınavlar (Azami öğrenim süresini tamamlayan öğrenciler için) ile ilgili
işlemler, Askerlik, KOSGEP, ADIM üniversiteleri yazışmaları, Öğrenci disiplin
cezaları ve öğrenci affı ile ilgili iş ve işlemler, Ortak Lisansüstü yürütme
kurulu kararları ile ilgili yazışmalar, Yaz Okulu, Yatay geçiş evrakları ile
ilgili yazışmalarını ve yatay geçiş duyurularının hazırlanması ve web
sayfasında yayımlanması, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığından ve Hukuk
Müşavirliğinden gelen haciz, icra yazışmaları ile ilgili iş ve işlemler,
Otomasyon üzerinden yapılan Personel, Bilgi Paketi İşlemleri,
İlişik Kesme İşlemleri, İstatistiksel Raporlama, Ders, Kayıt ve Mezuniyet
İşlemleri, Akademik, Harç ve MEKSİS işlemleri, Yöksis ve Başvuru işlemleri
Üniversitemiz önlisans ve lisans programlarının yıllık
kontenjanlarının belirlenerek YÖKSİS’e girişlerinin yapılması
YKS Yükseköğretim programları ve kontenjanları kılavuzunun
kontrolü, koşul değişiklik taleplerinin YÖKSİS’e girilmesi, kılavuz onayının
yapılması, YKS ek yerleştirme kontenjanlarının belirlenerek YÖKSİS’e
girişlerinin yapılması
Özel yetenek sınav takvimi ve kontenjanları ile ilgili
işlemlerin yapılması, Öğrenci aktarımı ile ilgili iş ve işlemleri yürütülmesi, Güz
ve Bahar dönemi kurumlar arası yurtiçi-yurtdışı, kurum içi yatay geçiş
kontenjanlarının belirlenerek YÖKSİS’e girişlerinin yapılması, yatay geçiş
takviminin belirlenmesi
Üniversitemiz yıllık plan başvurusunun YÖKSİS’e girişinin
yapılarak, bu çalışmalar kapsamında; Fakülte, Yüksekokul, Meslek Yüksekokulu,
bölüm, program, anabilim dalı, uygulama ve araştırma merkezi açma/kapatma ve
güncelleme işlemlerinin yapılması, Önlisans, Lisans öğrenci alım tekliflerinin
yapılması, lisansüstü program açma tekliflerinin Güz ve Bahar dönemi olmak
üzere yapılması
Güz ve Bahar dönemlerinde lisansüstü programların
kontenjanı, başvuru koşulları ve başvuru değerlendirme takvimi, yatay geçiş
kontenjanlarının belirlenerek başvuru değerlendirme takvim, Personel özlük iş
ve işlemleri, Personel maaş, kesenek iş ve işlemlerinin yapılması, Personel
yolluk ödemelerinin yapılması
Diploma basım işlemlerini yapılması, Diploma eki basım
işlemlerini yapılması, İkinci nüsha diploma basımı ve yazışmalarını yapılması, Ortak
diploma ile ilgili iş ve işlemler ile Onur, yüksek onur belgesi basım işlemlerinin
yapılması, Öğrenci kimlik basımı yapılması.
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
İstiklal Yerleşkesi Değirmenler Mah. Cevat Sayılı Bulvarı No:120/9 Rektörlük C Blok 15200/BURDUR
+90 248 213 11 90
+90 248 213 11 91
oidb@mehmetakif.edu.tr
© 2018 Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi